annoncerplads.dk

Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
  • Plaats advertentie
annoncerplads.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Plaats advertentie
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Billede og lyd
  3. Hi-fi og tilbehør
  4. Forstærkere, hi-fi
ID: 5421

Effektforstærker, Gamut, D250

€8.000,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

A K.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Effektforstærker, Gamut, D250, 400 W, God

NY....
Jeg skal prøve at give en så præcis beskrivelse som muligt udfra begrænset viden og teknisk know how.
Dette er en GAMUT D250 effektforstærker som er bygget over deres monoblokke M250I (slå dem op). Det var noget af det sidste inden konkurs, så der er nok tale om en prototype. Jeg har fundet omtale af den i forbindelse med nogen hifi-lytte-gutter, men ikke kunne finde mere infom se link.
Denne D250 er HELT ny /Ubrugt med meget fine/dyre kompomenter. Ser ud som ny indeni (fordi, det er det den er). Coladåse store elektrolytter (4 stk) mono opdelt - dobbelt overdimonsioneret strømforsyning- balanceret / RCA. Vejer omkring de 50 kilo.
Problem
Jeg købte den for en måned siden cirka som værende defekt, men tænkte det kan nok godt kringles, men det er en større omgang, at finde rundt i, da den er spækket med komponenter.
Der er lyd i den ene udgang MEN altså ikke i den anden, hvori problemet ligger rækker min viden ikke til, desværre....
Der skal laves noget på front, den har blåt lys med visning af RCA/Balanceret osv - her er der knapper men ikke plade dertil - ligeledes medfølger toppladen MEN den er vist til en model 200 for den er for lille. Jeg ville selv have lavet noget med plexiglas osv - for indeni er den en smuksak.
BYTTE
Noget bytte med en DAC - Streamer (lumin eller anden high ind eller en cd-afspiller er en mulighed, af bedre kvalitet.
Jeg håber beskrivelsen er fyldestgørende - fotos haves.
Læs evt. mere på:
http://nerds.dk/board/viewtopic.php?f=1&t=1292


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy